Veelgestelde vragen 

  • Wat zijn jullie openingstijden?

    Wij zijn de gehele week te bereiken. Wanneer het een wat drukkere periode is, kan het zijn dat u wat langer op een reactie moet wachten. In principe is het streven om op werkdagen binnen 48 uur te reageren.

  • Hoe zit het met de hygiëne met betrekking tot de hond?

    De hond krijgt de verplichte vaccinaties en gezondheidchecks. Daarnaast wordt de hond gekeurd of zij in staat is en blijft om het werk als psychosociale hulphond te kunnen uitvoeren.

  • Ik heb een klacht, waar kan ik terecht?

    Fleur te Beek is aangesloten bij de klachten- en geschillenregeling psychische en pedagogische zorg opgezet vanuit P3NL. 


     Werkwijze bij indiening, afhandeling en afsluiting klacht

    1. De klager heeft de keuze om de klacht (eerst) in te dienen bij de beklaagde zelf of bij de klachtenfunctionaris. Hij kan dit zowel mondeling, telefonisch en/of schriftelijk (per mail of brief) doen. De beklaagde en/of klachtenfunctionaris bevestigt binnen 2 werkdagen de ontvangst van de klacht.

    2. Bij indiening van de klacht bij de beklaagde spant beklaagde zich in om binnen een redelijke termijn (bij voorkeur 7 werkdagen) te komen tot een mondelinge of schriftelijke (eerste) reactie op de klacht.

    3. Leidt dit in de beleving van de klager niet tot een bevredigende uitkomst dan wijst de

    beklaagde de klager op de mogelijkheid van inschakeling van de klachtenfunctionaris.

    De klager ontvangt de contactgegevens van de klachtenfunctionaris en krijgt het verzoek zijn klacht zo mogelijk via het klachtenformulier (beschikbaar via de website van P3NL) in te dienen.

Share by: